اجتماعی

ارسال ۲ کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر به غزه

ارسال ۲ کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر به غزه


به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند از ارسال دومین کشتی حامل اقلام بشردوستانه مردم ایران برای کمک به مردم غزه خبر داد و در تشریح جزئیات آن گفت: محموله‌های داخل کشتی شامل کمک‌های مردمی است. هلال احمر یک کشتی را نیز ماه قبل ارسال کرده و کشتی جدید هم به تازگی از تنگه هرمز عبور کرده و این محموله به زودی به دست مردم غزه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های بین المللی برای مردم غزه هم با هماهنگی وزارت امور خارجه در حال ارسال است و این محموله‌ها شامل دارو و تجهیزات پزشکی و اقلام زیستی شامل پتو چادر و… است.

کولیوند با بیان اینکه با توجه به ارزیابی نیازمندی‌های مردم غزه این محموله‌ها ارسال شده است، افزود: یک محموله هوایی هم از سوی هلال احمر به غزه ارسال شده بود.

به گفته وی تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن اقلام از سوی مردم ایران به هلال احمر برای کمک به مردم غزه اهدا شده است و این میزان کمک مردمی به هلال احمر تاکنون سابقه نداشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه پویش جمع‌آوری کمک برای مردم غزه ادامه دارد، گفت: همچنان مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌های هلال احمر برای کمک به غزه واریز کنند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا