رفاه

پرداخت وام به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی

پرداخت وام به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی


به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به اینکه حجم فعالیت رانندگان تاکسی بسیار بالاست و آنها با مشقت امرار معاش دارند و در معرض آسیب‌های اجتماعی گوناگونی قرار دارند؛ پایگاه خدمات اجتماعی ویژه‌ای در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ویژه کاهش آسیب اجتماعی رانندگان تاکسی راه اندازی شد.

وی افزود: برخی از رانندگانی که با مشکلات مالی مواجه بودند از سوی مددکاران این پایگاه شناسایی و روند مددکاری آنها به شکل میدانی از محل سکونت و شرایط مورد نظر برای آنها در نظر گرفته شده که با مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی وام ۳۰۰ میلیون ریالی برای ۲۰ راننده تاکسی آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند به همین منظور خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده‌هایشان در پایگاه اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا