تعریض جاده اهواز – مسجدسلیمان به کجا رسید؟

تعریض جاده اهواز – مسجدسلیمان به کجا رسید؟


رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فاصله اهواز تا مسجدسلیمان حدود ۱۱۶ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶خطه است.

وی افزود: محور ملاثانی – مسجدسلیمان نیز به طول ۹۰ کیلومتر است که از این میزان دو قطعه در دست چهارخطه شدن هستند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دو قطعه ۱۰ کیلومتری از سه راهی نفت سفید به سمت آبگنجی و سه راهی گاوسوار به سمت آبگاه در دستور کار است تا نسبت به تعریض آن اقدام شود.

بهرامی ادامه داد: اخیرا نیز محور ملاثانی حدفاصل پلیس راه تا شهر جدید رامین پس از برگزاری مناقصه وارد فاز اجرایی شده و کار تعریض محور توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: برای قطعه آبگنجی به سمت دره خزینه نیز پیمانکار مشخص شده و در روزهای آینده عملیات اجرایی تعریض این قطعه آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: خوشبختانه گشایش‌های اعتباری خوبی برای این محور حاصل شده و از محل مصوبات سفر رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

بهرامی با تاکید بر لزوم چهارخطه شدن این محور عنوان کرد: تامین اعتبار پروژه از محل طرح‌های ملی و نفت در دستور کار است. در صورت تامین اعتبار پروژه‌های فعال در این مسیر در موعد مقرر اجرایی و به زیر بار ترافیکی می‌روند.

انتهای پیام

پایان/ همسونیوز
منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا