سیاسی

برای مشارکت و رقابت سالم در انتخابات تلاش می‌کنیم

برای مشارکت و رقابت سالم در انتخابات تلاش می‌کنیم


به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی دبیر کل رهپویان انقلاب اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان انقلاب در سخنانی گفت: طبق قانون وظیفه داریم کارهای خود را به وزارت کشور اعلام کنیم و پاسخگو باشیم ضمن آنکه کارها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

وی‌افزود: باید بگویم بحث‌های داخلی جبهه تحول خواهان انقلابی مطرح شده و استان‌ها نکات خود را مطرح کردند. جبهه تحول خواهان در قالب شورای ائتلاف فعالیت کرده و در انتخابات ذیل شورای ائتلاف فعالیت خواهد کرد.

شریعتی ادامه داد: از این جهت تلاش خودمان را در این مجموعه طبق روال‌های سال گذشته به دنبال وحدت خواهیم بود. تلاش ما سابقه ما و تاکید بر انسجام وحدت با حفظ سلایق بوده است و انشاالله همایش‌های انتخاباتی خواهیم داشت. ضمن آنکه تلاش ما برای مشارکت و رقابت سالم است و سعی می‌کنیم با شاخص‌های مورد تاکید رهبر انقلاب، افراد را معرفی کنیم.

این فعال سیاسی اصول گرا خاطر نشان ساخت: می‌خواهند ما را متهم به حذف دیگران کنند اما تلاش ما به این معناست که خودمان را اصلاح کرده و سعی کنیم افرادی که شایسته هستند را جذب کنیم.

وی ادامه داد: سعی‌می کنیم با شاخص‌هایی که مورد تأکید امامین انقلاب بوده افراد را انتخاب کنیم و تلاش ما این است از اشخاص صرفاً دفاع نکنیم، بلکه از شاخص‌ها دفاع می‌کنیم و شاخص‌ها را بیان کنیم.

شریعتی اذعان داشت: ما باید نمایندگان را طبق شاخص‌ها بسنجیم و ببینیم در زمینه‌ای خوب عمل کردند در چه زمینه‌ای ضعف داشتند در عین حال باید برای داشتن مجلس بهتر در آینده افرادی مطابق با شاخص‌ها را پیدا کنیم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا