استان ها

رویداد «شیرین بیان» به دنبال تربیت جهادگران تبیین در جامعه است

رویداد «شیرین بیان» به دنبال تربیت جهادگران تبیین در جامعه است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد «شیرین بیان» اظهار کرد: در مقطع کنونی انقلاب اسلامی باید بتوانیم خود را به یک جهاد مسلح کنیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی تعدادی جوان و نوجوان در میدان حضور یافته و با مجاهدات آنها انقلاب اسلامی به ثمر نشست، افزود: در مقطع دیگری با حضور نوجوانان و جوانان این کشور در برابر یک تهاجم هشت ساله ایستادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نوجوان و جوان امروز نیز باید جهاد کنونی و اهمیت آن را درک کند، تاکید کرد: شکل و مدل جهاد امروز ما با جهاد ابتدای انقلاب و دفاع مقدس متفاوت است.

وی بیان کرد: امروز ابزار جنگ دشمن در دست نوجوان و جوانان است و دشمن به واسطه موبایل و ابزار مجازی به صورت دائم و مکرر ذهن ما را بمباران می‌کند.

حجت الاسلام پورآرین با بیان اینکه امروز نبرد سخت اولویت دشمن نیست، ادامه داد: تمرکز بر روی نوجوانان مخصوصاً دختران نوجوان جز اولویت دشمن است.

وی ادامه داد: زمین بازی و تهاجم امروز دشمن ذهن و قلب و ادراک جامعه مخصوصاً نوجوانان است و تلاش می‌کند با ابزاری همچون هنر ذهن نسل جوان را هدایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: این رویداد در تلاش است تا نوجوان دختر امروزی به روش‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن آشنا شود و بتواند با شبهات جامعه پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: امروز جهاد تبیین یک فریضه قطعی و دستور ولی جامعه است و همه ما به اندازه توان خود باید در تحقق این فریضه مهم نقش ایفا کنیم.

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: این رویداد در مسیر جهاد تبیین است و تلاش می‌کند آموزش دهد که نسل امروز جامعه چگونه باید با یک شبهه مواجه شده و چگونه و از چه طریقی این شبهات را پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: دختران حاضر در این رویداد باید بتوانند پس از اتمام رویداد به عنوان فرمانده در عملیات‌های تبیینی مورد نیاز جامعه حضوئر موفق داشته و با ابهامات درون جامعه برخورد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: دستاورد انقلاب اسلامی این بود که مرزهای جغرافیایی انقلاب را تا مرز اسرائیل گسترش داد و این توسعه و گسترش مرهون نوجوانان و جوانانی است که ندای انقلاب و امامین آن را شنیده و نقش خود را ایفا کنند.

وی تاکید کرد: امروز هم شما باید بتوانید با خارج شده از حوزه پدافندی و دفاعی در موضع تهاجم قرار گرفته و بنیان‌های غربی را به عنوان یک مطالبه گر به تزلزل در آورند.

حجت الاسلام پورآرین تصریح کرد: باید بتوانیم در پایان این رویداد به مجموعه‌ای از تلاشگران و جهاد گران حوزه تبیین تبدیل شویم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا