سیاسی

باید با تلاش همه‌جانبه بین المللی ماشین جنگی صهیونیست‌هامتوقف شود

باید با تلاش همه‌جانبه بین المللی ماشین جنگی صهیونیست‌هامتوقف شود


به گزارش خبرگزاری مهر، لیوجیان چائو، وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، عصر امروز با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی با او گفت وگو کرد.

در این دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به روابط دیرینه دو کشور بر ارتقا روابط همه جانبه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری در قالب توافق نامه جامع و راهبردی ۲۵ ساله میان دو کشور تاکید کرد.

احمدیان از نقش مثبت دولت چین در شورای امنیت سازمان ملل و حمایت این کشور از مردم مظلوم فلسطین تقدیر کرد و گفت: باید با تلاش‌های همه جانبه بین المللی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین متوقف شود.

در این دیدار لیوجیان چائو، وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین نیز با اشاره به نقش ایران به عنوان پل ارتباطی شرق و غرب و بخش مهمی از کلان پروژه یک کمربند – یک راه، آمادگی چین را برای توسعه همه جانبه همکاری‌ها در چارچوب توافق نامه راهبردی ۲۵ ساله میان دو کشور اعلام کرد.

لیوجیان چائو، با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و ثبات منطقه‌ای، اظهار داشت، چین از سیاست‌های ایران برای برقراری امنیت پایدار در منطقه حمایت می‌کند.

وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، با تبیین اقدامات مداخله جویانه و نقش منفی آمریکا در مناطق مختلف جهان بر همکاری‌های مشترک برای مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا تاکید کرد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا