اخبار سربازی و نظام وظیفه

منتظر پاسخ مسئولان برای حل شدن مشکل سربازی هستیم

حامد ملک خانبانان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مشکل سربازی‌اش برای حضور در صربستان گفت: الکساندر چیریچ کارهای حضور من، یزدان خواه و الماسی در صربستان را انجام داده است اما متاسفانه چون من و یزدان خواه مشمول سربازی هستیم باید طبق قانون ایران هر ۴۵ روز یکبار در ایران حاضر شویم به همین دلیل حضور ما در صربستان مشخص نیست.

لژیونر واترپلو در ادامه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت ارز نمی توانیم مدام در حال رفت و آمد باشیم و همین مشکل جدی را برای ما به وجود آورده است. رضایی(مربی تیم ملی) و رضوانی(رئیس فدراسیون) در تلاش هستند تا مشکل حل شود. ما منتظر خبر فدراسیون هستیم.

وی با گلایه از عدم توجهات به نتیجه واترپلو در بازی‌های آسیایی گفت: پیش از حضور در بازی‌های آسیایی فشار زیادی برای کسب مدال بر روی تیم بود و ملی پوشان تمرینات پرفشاری را تحمل کردند و موفق شدیم پس از ۴۴ سال مدال برنز را کسب کنیم اما آنطور که باید قدردان زحمات بازیکنان نبودند. رضوانی سخت به دنبال انجام کارهاست اما خب شرایط اقتصادی کشور طوری است که دست و پای همه را بسته است.

خانبانان افزود: درباره معافیت سربازی نیز در دیدار با رهبری این موضوع را مطرح کردیم و حتی در نامه ای به دفتر رهبری عنوان کردیم ۸ تن از بازیکنان تیم ملی واترپلو سرباز هستند  و ۳ تن از آنها قرار است لژیونر شوند، قرار بود پیگیری کنند. امیدوارم با معافیت ۸ ملی پوش واترپلو حداقل قدردانی کوچکی شود چرا که پس از ۴۴ سال این مقام را در بازی‌های آسیایی کسب کردیم.

ملی پوش واترپلو ایران در پایان گفت: از رضایی و چیریچ تشکر می‌کنم که در این دوره از بازی‌ها زحمات بسیاری برای تیم کشیدند. همچنین از رضوانی که بسیار در تلاش است تا مشکل لژیونر شدن ما حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا