اخبار سربازی و نظام وظیفه

راه اندازی، تقویت و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار در پلیس تهران


به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد با اشاره به اینکه مهارت آموزی در هر حرفه و تخصصی می‌تواند راهگشای بسیاری از نیازمندی‌ها باشد گفت: همچنین افراد با مهارت‌های که فرا می‌گیرند می‌تواند برای اشتغال خود در آتی برنامه ریزی کنند.

معاون تربیت و آموزش تهران تصریح کرد: جوانی که در دوران پر فراز و نشیب سربازی موفق باشد و بتواند خود را با شرایط خدمت به خوبی وفق داده و از فرصت‌های پیش رو نهایت بهره را برای خدمت صادقانه به کشور خود، ببرد، شکی نیست که در آینده نیز مسئولیت پذیر بوده و فردی مفید برای کشور و خانواده خود خواهد بود.

این مقام انتظامی در ادامه به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی این معاونت در حوزه سازمان فنی و حرفه‌ای با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان ورزش و جوانان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان هلال احمر و دوره‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۸۴۰ تن از سربازان این فرماندهی در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده اند.

ناصری نژاد به راه اندازی، تقویت و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار در رشته‌های فنی و خدماتی در داخل یگان‌های مختلف پلیس تهران اشاره کرد و افزود: برای کلیه سربازانی که در این دوره‌ها شرکت کرده اند گواهینامه‌های مهارت صادر شده است.

در خاتمه این مقام پلیسی گفت: علاوه بر سربازان ۴۵ تن از کارکنان رسمی این پلیس در دوره‌های مربیگری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران شرکت کرده و گواهی نامه مربیگری در رشته‌های ICT و CBT دریافت کرده اند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا