استان ها

نظارت بر حسن اجرای قانون از سوی نمایندگان گره گشای مشکلات کشور

نظارت بر حسن اجرای قانون از سوی نمایندگان گره گشای مشکلات کشور


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی، همواره از آرمان‌های امام و انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری می‌کنند.

وی تاکید کرد: خواسته اصلی مردم اجرای احکام اسلامی و عدالت علی (ع) در جامعه بوده و تا زمانی که خدا پشتیبان ملت بزرگ ایران است، دشمنان اسلام نمی‌توانند به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اهمیت لزوم مشارکت مردم در انتخابات امسال گفت: انتظار است که احزاب و نخبگان، نامزدهایی را به مردم معرفی کنند که دغدغه مند دین و انقلاب باشند و درد مردم را احساس کنند.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: نظارت بر حسن اجرای قانون از سوی نمایندگان گره گشای مشکلات کنونی کشور است و این مهم نیازمند نگرش تحولی و انقلابی است.

وی افزود: شاه در جزیی‌ترین مسائل حکمرانی از غربی‌ها اجازه می‌گرفت و کوچک‌ترین حرکت سیاسی در زمان پهلوی سرکوب می‌شد و باید اذعان داشت آزادی بیان در زمان شاه هیچ‌گونه ارزشی نداشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آزادی بیان معنا پیدا کرد.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: اقتصاد کنونی ایران قابل قیاس با زمان شاه نیست و پیش از انقلاب، آب لوله‌کشی در قسمت‌های مهم شهر تهران وجود نداشت و بیشتر مناطق تهران حلبی‌آباد بود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا