ورزشی

فرنگی‌کاران راهی نیمه‌نهایی شدند/ یک کشتی‌گیر فینالیست شد

فرنگی‌کاران راهی نیمه‌نهایی شدند/ یک کشتی‌گیر فینالیست شد


به گزارش خبرگزار مهر، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی جام وهبی امره در ترکیه، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۷ «آراکی میزکوکی» از ژاپن را از پیش رو برداشت وی در دور بعد به مصاف «مورتابک اولو» از قرقیزستان رفت و به دیدار نیمه نهایی راه یافت، وی در این مرحله نماینده آذربایجان را با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب کرد و فینالیست شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب دیمیتری «آداموف» از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در فینال باشد تا وی نیز به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن «یونس امره باشار» از ترکیه پیروز مبارزه شد. وی در دور بعد به مصاف «ژاماشیولی» از گرجستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک راهی نیمه نهایی شد.

عباس مهدی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست مقابل «باتونجای» از آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد وی در دور دوم با حسن برک از ترکیه کشتی گرفت و با نتیجه ۱۲ بر ۳ حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد، مهدی زاده و گرمسیری در این مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ «ایلماز دوغان» از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد «آرتور سارگسیان» از روسیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مهدی بالی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ «تانسل جان» از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با «یرولان اسکاکوف» از قزاقستان کشتی رفت به یک چهارم نهایی راه یافت. بالی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران نیز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی «ویتالی شور» از روسیه را شکست داد و در دور دوم به مصاف «بوراک» از ترکیه خواهد رفت. وی در دور بعد بوراک جاکریج از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم علی ناجل از ترکیه را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا