اقتصادی

راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری ایران و عمان بررسی شد

راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری ایران و عمان بررسی شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در این دیدار بابک احمدی رئیس ایدرو با اشاره به زمینه‌های مشترک بین دو کشور و توانمندی صنایع ایرانی، بر حضور شرکت‌ها و پیمانکاران ایرانی در پروژه‌های کشور عمان و همچنین سرمایه گذاری مشترک تاکید کرد.

احمدی در این دیدار از آمادگی ایدرو برای همکاری و مشارکت در پروژه‌های سوخت‌های زیستی، تغییر اقلیم و صنایع دریایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما آماده همکاری و مشارکت با سرمایه گذاران عمانی در پروژه‌های مشترک هستیم.

صالح بن سعید مسن که در چارچوب برگزاری بیستمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و عمان در تهران به سر می‌برد، هم در این دیدار با ابراز تمایل به گسترش همکاری‌های صنعتی و سرمایه گذاری میان دو کشور، از آمادگی عمان برای حضور شرکت‌ها و سرمایه گذاران ایرانی در این کشور خبر داد.

وی همچنین از رئیس هیأت عامل ایدرو برای دیدار با مقامات عمان و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های همکاری دو جانبه برای سفر به این کشور دعوت کرد.

سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت هم در این جلسه با اشاره به مذاکرات پیشین صورت گرفته میان طرف‌های ایرانی و عمانی گفت: ایدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای و نهاد واسط می‌تواند شرکت‌های ایرانی را با طرف‌های عمانی وارد همکاری مشترک کند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا