سیاسی

توطئه دشمن در ایام عاشورا و تاسوعای امسال خنثی شد

توطئه دشمن در ایام عاشورا و تاسوعای امسال خنثی شد


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد این نیرو در سال‌های اخیر، گفت: فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در ۳ محور اصلی عملیات جاری در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور، آمادگی برای تهدیدات بالقوه و مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب متمرکز است.

وی افزود: در منطقه شمال غرب و جنوب شرق کشور بعضاً با تهدیداتی از سوی گروهک‌های تروریستی مواجه هستیم که نیروی زمینی سپاه در این زمینه مقتدرانه عمل کرده است. ما از سال ۱۳۸۸ عملیات نظامی علیه گروهک‌های تروریستی را در جدار مرزهای شمال غرب کشور انجام دادیم و گروهک‌های تروریستی امروز در موضع انفعال و انزوا هستند.

سردار پاکپور با اشاره به اقدامات راهبردی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب و غرب کشور، تصریح کرد: در عملیات «ربیع» هدف ما این بود که ضد انقلاب رابا عملیات پهپادی و موشکی مجبور کنیم که خلع سلاح شوند و یا به اردوگاه‌های خود بازگردند. این اقدام یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده‌ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک‌های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به امنیت قابل قبول مرزهای کشور اعم از جنوب شرق نیز، خاطرنشان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی دشمنان برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی و ناامن سازی داشتند که با اعزام پنج تیپ تکاور به مناطق مرزی توطئه آن‌ها را خنثی کردیم و به توفیق الهی از آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اقدام نا امن کننده برخورداریم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا