سیاسی

اجازه نمی‌دهیم تروریست‌ها امنیت ایران و پاکستان را هدف قرار دهند

اجازه نمی‌دهیم تروریست‌ها امنیت ایران و پاکستان را هدف قرار دهند


به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ما اعتقاد مشترک داریم تا مرزهای دو کشور را به مرزهای اعتقادی و تجاری تبدیل کنیم. در سایه همکاری مشترک و نیرومند تهران و اسلام آباد به تروریست‌ها مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت دو ملت و دو کشور را هدف قرار دهند.

🔹 من دعوت رسمی از آیت الله رئیسی دریافت کردم. ما توافق داریم که با یک برنامه مشخص در کنار وزارت خارجه پاکستان می‌توانیم شاهد سفر رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد باشیم.

🔹 توسعه گردشگری و نهایی کردن توافقات مربوط به انرژی که شاهد تبادل هیات‌هایی در این خصوص خواهیم بود از دیگر محورهای مذاکرات ما بود.

🔹دو کشور در مجامع بین المللی همکاری‌های سازنده‌ای با یکدیگر دارند. من از حمایت‌های قوی دولت و ملت پاکستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تشکر می‌کنم. ما باور داریم شیعه و سنی یک مجموعه واحد و مسلمان هستیم. لذا ایران قویاً به حمایت خود از مردم و مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

🔹در پایان برای پاکستان برگزاری یک انتخابات موفق و امن را آرزو دارم و از خداوند سبحان بهترین‌ها را برای خواهران و برادران پاکستانی خود مسألت دارم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا