استان ها

ایستادگی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است

ایستادگی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است


به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر پنجشنبه در یادواره ۱۲ شهید گرانقدر روستای خچیره شهرستان طالقان انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید روستای خچیره بیان کرد: جوانان برومند طالقان در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از خاک میهن از تمامی. روستاها در خط مقدم جنگ حضور داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

وی متذکر شد: شهدا همه در قله بودند و پیامبر اکرم (ص) در وصف سیدالشهدا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است می‌فرمایند که امام حسین (ع) سفینه النجاه و افضل جوانان مجاهد و انصار است و در وصف ایشان توصیفات بی‌نظیری دارند. شخصیتی که در علم و تربیت افضل است و جان عزیز خودش را برای آرمانی بلند و حفاظت از دین خدا فدا می‌کند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا