استان ها

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی در بوشهر

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی در بوشهر


به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی چهارشنبه‌شب در بازدید از مدارس در حال ساخت شهرستان بوشهر اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز توجه بیشتری به مشارکت بیشتر در ساخت مراکز آموزشی در شهرستان بوشهر داشته باشند.

وی با تاکید بر ایجاد و گسترش کانون‌های علم و دانش و امر مقدس مدرسه سازی بیان کرد: اجرا و اتمام این پروژه‌ها، زمینه آغاز حرکت‌های جدیدی در احداث مدارس در شهرستان باشد.

رحیمی افزود: یکی از خواسته‌ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی افزود: خیرین نیک‌اندیش شهرستان با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان برای بازسازی مدارس فرسوده این شهرستان هم افزایی و هماهنگی خوبی در روند بازسازی و نوسازی مدارس دارند.

وی افزود: محیط و فضای آموزشی که دارای کیفیت و استانداردهای خوبی باشد نقش بسزایی را در تربیت و پرورش دانش آموزان خواهد داشت.

سروش ادامه داد: ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش از اهداف اصلی ما در شهرستان است و امیدوارم با همکاری و هماهنگی خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان اقدامات مؤثر و قابل قبولی را در حوزه آموزش و پرورش انجام دهیم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا