استان ها

ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه‌های پزشکی قابل بررسی است

ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه‌های پزشکی قابل بررسی است


به گزارش خبرنگار مهر، آرام شابویان در دیدار هیئت های اعزامی شهرداری‌های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه ارمنستان ارتباط و تعامل بسیار خوبی با ایران دارد، اظهار کرد: در ارمنستان هم شهر گیومری ارتباط و خواهرخواندگی با یزد دارد.

وی به ارتباطات بسیار نزدیکی که به واسطه خواهرخواندگی این دو شهر به وجود آمده اشاره کرد و گفت: باید این ارتباطات را هرچه بیشتر و بهتر ادامه دهیم و تعاملاتمان را افزایش دهیم.

دستیار و مشاور شهردار شهر یاسبرین مجارستان خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلفی که امروز بازدید کردیم زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات را به دست آوردیم که قطعا می‌تواند برای دو شهر نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

شابویان بیان کرد: با توجه به اطلاعات بسیار خوبی که از یزد کسب کردیم در تمامی حوزه‌ها علاقه‌مند هستیم که ارتباطاتمان را با یزد افزایش دهیم و قطعا این ارتباطات می‌تواند برای ما تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پزشکی و درمانی یزد افزود: در حوزه‌های پزشکی و به ویژه در زمینه آموزش پزشکی امکان ارتباط و تعامل وجود دارد و باید زمینه‌های آن مورد بررسی قرار گیرد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا