اجتماعی

سرلشکر صفوی: ۲۰ هزار شهید غزه چهره آمریکا و اسراییل را نشان داد

سرلشکر صفوی: ۲۰ هزار شهید غزه چهره آمریکا و اسراییل را نشان داد


به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (پنج‌شنبه) در یازدهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراجا با بیان اینکه نیروهای فراجا امروز امنیت را از مرزها تا داخل شهرها تأمین می‌کنند، اظهار داشت: نقش همسران این عزیزان نباید نادیده گرفته شود و همواره باید به نقش همسران کارکنان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و فراجا پرداخته شود.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از بانوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: فرازهای سخنان امام خامنه‌ای را باید چندین بار بخوانیم و آن‌ها باید تبیین شوند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: باید سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در خصوص زنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تبیین شوند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا در حمله تروریسی به مقر انتظامی راسک و همچنین شهادت سید رضی موسوی، گفت: این شهادت‌ها علی‌رغم اینکه برای ما دردناک هستند، اما برای ما ایجاد انگیزه می‌کنند و نشان می‌دهند که دفاع در داخل و خارج از کشور همچنان باقی است.

سردار صفوی همچنین با اشاره به حوادث غزه خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار شهید در غزه آبروی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته ریخت و چهره واقعی آن‌ها را نمایان کرد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا