اجتماعیاخبار سربازی و نظام وظیفه

تجلیل از ۸ سرباز نمونه در اردبیل

تجلیل از ۸ سرباز نمونه در اردبیل


به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر چهارشنبه برگزار شد، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، اظهار کرد: سربازان نیروهای کم ادعا و جان برکف کشور هستند که در عرصه‌های مختلف سعی می‌کنند تا بستر عزت و عظمت نظام اسلامی را فراهم کنند.

سردار جواد تقوی تصریح کرد: در ۱۱ محور شناسایی سربازان موفق و نمونه را شاهد بودیم که از بین هشت سرباز نمونه و مورد تجلیل در مراسم امروز، ۲ نفر به عنوان سربازان موفق به آیین بزرگداشت سرباز وطن به یاد حضرت علی‌اکبر (ع) معرفی می‌شوند.

وی گفت: شانزدهمین جشنواره سرباز نمونه به یاد علی‌اکبر (ع) در اردبیل برگزار شد تا ما سربازان موفق را که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی، معنوی و… موفق بودند در آیینی تجلیل و قدردانی از آنها را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و معاندان نظام اسلامی سعی کردند تا علیه این انقلاب انواع توطئه‌ها را به کار بگیرند که در خط مقدم مبارزه با این توطئه‌ها نیروهای مسلح و سربازان جان بر کف کشور حاضر و مهیا بودند.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنان کید دشمن و مخالفت آنها با این انقلاب ادامه دارد و نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید به ویژه سربازان دلاور در طول سال سعی می‌کنند تا امنیت و آرامش این کشور را برقرار کنند.

وی مجاهدت سربازان وطن را در دفاع از این آب و خاک، حیثیت و ناموس کشور یادآور شد و اضافه کرد: برجستگی سربازان امروز آراسته بودن آنها به ایمان و اعتقادات قوی است که هیچ وقت در صحنه دفاع از مرزها و کیان این کشور کوتاه نمی‌آیند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تدبیری مناسب همچنان سربازان جان بر کف این کشور مورد حمایت قرار گرفته و شاهد غرور و عظمت این نظام اسلامی در آستانه چهل و ششمین بهار پیروزی باشیم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا