دسته‌بندی نشده

خرد کردن و توزیع امکانات راهکار کیفی سازی مدارس سمپاد نیست

تصویر بنر


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، الهام یاوری در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت پیوست‌های فرهنگی گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس سمپاد در حال برگزاری است و دانش آموزان این حوزه بیشترین مقام‌ها را در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی به دست آورده‌اند که این تعداد ۶ برابر سایر مدارس است.

وی بر ضرورت کیفی سازی مدارس سمپاد تاکید کرد و افزود: خرد کردن و توزیع امکانات چاره کار نیست و باید منابع و امکانات به‌صورت متمرکز تجمیع شود.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان بیان کرد: مدارس سمپاد همواره ظرفیت لازم را برای پیاده کردن تعلیم و تربیت تمام ساحتی و مطرح شدن به‌عنوان مدارس الگو در تراز سند تحول بنیادین را دارا هستند.

یاوری بر ضرورت توجه و توسعه ساحت‌های شش‌گانه سند تحول اشاره و تصریح کرد: ساحت‌های شش‌گانه در سال جاری در ارزیابی‌های سالانه لحاظ می‌شوند.

فرهاد فتحی نژاد، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، در این گردهمایی ضمن تبیین آئین‌نامه جدید مدارس استعداد‌های درخشان گفت: هر جا نیازی احساس شود، یک سمپادی آماده اثرگذاری و نقش‌آفرینی است.

وی افزود: مدارس سمپاد آماده قرارگرفتن در تراز سند تحول بنیادین هستند و با تجهیز این مدارس هدف‌گذاری خوبی صورت گفته است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این نشست مدیران آموزش‌وپرورش به چالش موجود در مدارس سمپاد مثل تأمین نیرو، ساختمان‌های فرسوده، توجه به شاخص‌های فرهنگی و تربیتی و اختصاص مشاور پرداختند.

منبع: دانشجو

تصویر بنر تصویر بنر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر بنر تصویر بنر
دکمه بازگشت به بالا