استان ها

شهرداری‌ و شوراهای استان یزد مطالبات مردم را پیگیری کنند

شهرداری‌ و شوراهای استان یزد مطالبات مردم را پیگیری کنند


به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر عزیزی در جلسه شورای اسلامی شهر یزد، مهمترین مبحث در انتخابات را مشارکت مردم در انتخابات و سپس انتخاب اصلح دانست و اظهار کرد: احساس تکلیف باید وجود داشته باشد تا مردم حضور حداکثری داشته باشند زیرا حضور حداکثری پشتوانه بسیار بزرگی برای نظام است و امنیت و خنثی سازی توطئه های دشمنان را به دنبال دارد.

وی افزود: شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر نقش مهمی در رضایتمندی بیشتر مردم دارند و اتفاقاتی که در شهرها می افتد را می بینند و نحوه خدمات‌دهی شهرداری برای مشارکت مردم تاثیرگذار است.

عزیزی عنوان کرد: گاهی آسفالت یک کوچه یا جدول گذاری یا ایجاد پارک یا حتی بازسازی یک پارک و جمع آوری معتادان متجاهر که از فعالیت‌های روزمره شهرداری است، می‌تواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و این رضایتمندی، افزایش سرمایه نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: عموم مردم معمولاً برای اقدامات انجام شده تفکیک قائل نیستند و همه ما و شما را به عنوان مسئول می شناسند بنابراین در مدت زمانی که تا انتخابات پیش رو داریم، از شهرداری و شورای شهر یزد توقع داریم که در راستای رضایتمندی بیشتر مردم تلاش کنند.

وی افزود: البته با توجه به رصد هفتگی که از رویدادها و عملکرد ارگانهای اجرایی سراسر استان داریم، بازخوردهای بسیار خوبی از عملکرد شورای شهر و شهرداری یزد در بین مردم وجود دارد و برنامه‌ریزی درست باعث افزایش این رضایتمندی خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: به عنوان پیشنهاد درخواست داریم توسط اعضای شورای اسلامی شهر یزد، بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهری انجام شود و نشست های مردمی برای بررسی مشکلات بیشتر شده و رفع مشکلات مناطق مختلف در دستور کار قرار گیرد.

عزیزی ادامه داد: اقدامات بسیار زیادی در سطح شهر یزد شده اما اطلاع رسانی درستی به مردم صورت نمی گیرد و این ضعف اطلاع رسانی فقط منحصر به اقدامات دولت نیست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم ضعف داریم و بلد نیستیم درست به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: به عنوان مثال اقداماتی که در استان یزد انجام شد از جمله ساخت مسکن ویلایی که اتفاق بسیار خوب و پروژه فرهنگی عمرانی است یا تاسیس شرکت یزد ایر و یا انجام بسیاری از پروژه های بزرگ مثل انتقال آب از خلیج فارس به استان که در تاریخ استان سابقه نداشته در این دولت انجام شد که درست به مردم اطلاع رسانی نشده است.

عزیزی بیان کرد: یزدی‌ها بهترین فرهنگ را دارند و رهبر معظم انقلاب یزد را دارالعلم نامیدند و حسینیه ایران و دارالعباده بودن یزد که شهر و مرکزی فرهنگی است به همه ثابت شده و ریشه در اعتقادات و فرهنگ ولایی مردم یزد دارد و نباید اجازه دهیم این خصلت‌ها به فراموشی سپرده شود.

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: انتخابات امسال اهمیت بیشتری دارد چون رهبر معظم انقلاب روز اول عید به موضوع انتخابات اشاره کردند و ایشان چهار مبحث رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را بیان کردند که سلامت و امنیت انتخابات به دست برگزارکنندگان است و در رقابت نیز بخشی از آن به دست اجرا کنندگان است و بخشی نیز به عهده نامزدها است تا رقابت سالم داشته باشند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا