استان ها

مشکلی برای تأمین مرغ در بازار استان مرکزی نداریم


به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفری پیرامون آخرین وضعیت بازار مرغ در استان مرکزی اظهار داشت: با روند جوجه ریزی مطلوبی که در فروردین و اردیبهشت‌ در استان مرکزی داشته‌ایم، هیچ مشکلی برای تأمین مرغ استان نداریم و حتی اعلام آمادگی می‌کنیم که اگر سایر استان‌ها نیاز داشته باشند، برای ارسال مرغ اقدام کنیم.

وی افزود: امروز سوم خردادماه در استان مرکزی حدود ۱۶۰ تن کشتار مرغ صورت گرفته که نیاز استان به‌طور متوسط بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن است لذا هیچ مشکلی برای تأمین نیاز بازار نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: مردم استان اگر در مورد نبود مرغ در نقاطی گلایه دارند حتماً اعلام کنند چراکه در اسرع وقت با هماهنگی اصناف تأمین مرغ انجام می‌شود.

حیدری، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان مرکزی نیز اظهار داشت: استان مرکزی دارای ۶۰۰ واحد مرغداری گوشتی است که ظرفیت چهار میلیون قطعه جوجه ریزی در ماه را دارند و هم‌اکنون ۵۰ درصد این ظرفیت یعنی ۲ میلیون قطعه در ماه جوجه ریزی می‌شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر روند تولید و توزیع گوشت مرغ در استان مرکزی بسیار خوب است و هیچ‌گونه کمبودی در استان وجود ندارد. مرغ با نرخ مصوب عرضه می‌شود و حتی تولید مازاد بر مصرف استان به استان‌های هم‌جوار به‌ویژه استان تهران ارسال می‌شود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا