سیاسی

ایران بمباران کلیسای یونانی‌ها درغزه توسط صهیونیست‌هارا محکوم کرد

ایران بمباران کلیسای یونانی‌ها درغزه توسط صهیونیست‌هارا محکوم کرد


به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ⁧ المعمدانی⁩ در ⁧ غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آنها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران ⁧ کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالباً زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

وی افزود: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است.

وی افزود: مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان، مسؤلیتی بین‌المللی است.

کنعانی گفت: مسئولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤلیت های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا