اقتصادی

رشد ۱۷۳۸ واحدی شاخص کل بورس / پالایشی ها بورس را سبز کردند

رشد ۱۷۳۸ واحدی شاخص کل بورس / پالایشی ها بورس را سبز کردند


به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز رشد ۱۷۳۸ واحدی را تجربه کرده است، در ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۴۱۵ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۳۲ درصد و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه ۵ درصد افزایش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۹۳۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۸۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۶۹ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای سومین روز متوالی ۱۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۴۹۷ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۵۸ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۱۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۶۰ میلیارد تومان قرار دارد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا