بازرس ویژه رییس جمهور اسامی نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را به کمیسیون اصل ۹۰ دهد

بازرس ویژه رییس جمهور اسامی نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را به کمیسیون اصل ۹۰ دهد


به گزارش ایسنا، احسان ارکانی اظهار کرد: صحبت های آقای حسن درویشیان که تحقیق و تفحص از عملکرد وی سال گذشته مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته، جنبه ژورنالیستی دارد و در زمره صحبت های بعد کنار گذاشتن آقای فاطمی امین توسط مجلس قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: بهتر است آقای درویشیان گزارشی از خودروهای واگذار شده تحویلی یا خارج از نوبت کارخانجات و شرکت های خودروساز به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های دولتی بدهد؛ اگر هم انگیزه‌ای برای این کار ندارند کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می تواند ورود کرده و بررسی نماید تاکنون چه تعداد خودرو به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های دولتی واگذار شده است.

این عضو کمیسیون اصل نود افزود: در گزارشی که به کمیسیون اصل ۹۰ رسید نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشند نیست، اگر آقای درویشیان اسامی دارند یا در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند یا تبعات قانونی اظهاراتشان را بپذیرند. اگر گزارش جدیدی به اصل ۹۰ ارایه شود حتما مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه نمایندگان مجلس حتما پیگیری خواهند کرد آقای درویشیان هر مستندی دارند منتشر کنند و در غیر این‌صورت باید مسئولیت حقوقی ادعاهای خود را بپذیرند.

انتهای پیام

پایان/ همسونیوز
منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا