سیاسی

پهپاد «مهاجر ۱۰» فخر آفرین و موجب عزت کشور است

پهپاد «مهاجر ۱۰» فخر آفرین و موجب عزت کشور است


به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با بیان اینکه وزارت دفاع در حوزه نظامی و غیر نظامی پیشرفت‌های خوبی داشته است، گفت: وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است که با سر ریز فناوری‌های حوزه نظامی به سایر حوزه‌های صنعتی باعث حرکت و پیشرفت صنایع کشور شده است.

وی با اشاره به تولید بیش از ۲ هزار محصول توسط وزارت دفاع، افزود: این وزارتخانه در کنار بخش خصوصی کشور ایستاده است و بخش خصوصی باید از این ظرفیت در جهت پیشرفت کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه معاونت حقوقی رئیس جمهوری چارچوب‌های قانونی برای مشارکت بخش خصوصی با صنایع غیر نظامی وزارت دفاع را فراهم می‌کند، تصریح کرد: با همکاری وزارت دفاع زمینه‌ای برای ایجاد سازمان‌های توسعه‌ای برای مشارکت بخش خصوصی در عرصه تولیدات غیر نظامی مانند الکترونیک، مواد غذایی، بذرهای اصلاح شده، سموم و …ایجاد می‌شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به رونمایی از پهپاد «مهاجر ۱۰» توسط رئیس جمهور، گفت: این پهپاد یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای دنیاست که در شرایط سخت تحریمی توسط وزارت دفاع ساخته شده است و فخر آفرین و موجب عزت کشور است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا