استان ها

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۶ نامزد انتخاباتی در بروجرد برای به‌دست‌آوردن دو کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

از ابتدای تبلیغات رسمی انتخابات، هریک از نامزدهای انتخاباتی با شیوه‌های مختلف تبلیغی در شهر تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده‌اند. نصب پوستر، بنر، تراکت و… شیوه‌های تبلیغاتی مرسوم بوده که نامزدها برای معرفی هرچه بیشتر خود به مردم از آن استفاده می‌کنند.

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

این روزها شهر بروجرد در سیطره تبلیغات وسیع انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس قرار گرفته است به‌طوری‌که بروجرد حال و هوای دیگری توأم با شور و نشاط انتخاباتی گرفته است.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت بین نامزدها در بروجرد با دوره‌های قبل متفاوت بوده و رقابت تنگاتنگی در جریان است و همین امر شور انتخاباتی را در این شهرستان استان مضاعف کرده است.

مردم بار دیگر در ۱۱ اسفند حماسه‌آفرینی می‌کنند

یک شهروند بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۱ اسفندماه امسال یک روز سرنوشت‌ساز برای ملت ایران و مردم استان لرستان محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: وظیفه تک‌تک مردم است که به‌عنوان شهروند جمهوری اسلامی در این انتخابات شرکت کنند.

این شهروند بروجردی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مردم در این انتخابات باید حماسه‌سازی کنند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات امنیت‌ساز و امنیت آور است، مردم مثل همیشه در صحنه خواهند بود و یک‌بار دیگر در این انتخابات حماسه‌آفرینی می‌کنند.

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

انتخاب نکنیم، در زمین دشمن بازی کرده‌ایم

شهروند دیگر بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما برای حضور در انتخابات آماده‌ایم و تمام تلاش ما بر این است که پرشورترین انتخابات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که هم خودمان و هم بقیه را برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ترغیب کنیم.

این شهروند بروجردی با تأکید بر اینکه ان شاءالله این انتخابات مشت محکمی بر دهان هر کسی که مخالف جمهوری اسلامی ایران است، باشد، افزود: مخالفت دشمنان با ایران قوی است، نه جمهوری اسلامی.

وی تأکید کرد: اگر ما در این انتخابات شرکت نکنیم، در واقع در زمین دشمن بازی کرده‌ایم.

این شهروند بروجردی با تأکید بر اینکه ما در انتخاب اصلح شاخص‌ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند را مدنظر خواهیم داد، افزود: برای حماسه‌آفرینی در ۱۱ اسفند ما بروجردی‌ها آماده‌ایم.

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

«شعارهای» کاندیداها مهم نیست

شهروند دیگر بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه «شعارهای» کاندیداها مهم نیست، بیشتر سوابق و ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند برای انتخاب، مهم است، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد در انتخابات شرکت می‌کنیم و مردم هم نسبت به سال‌ها و انتخابات گذشته پرشورتر در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: من گزینه مدنظرم را برای انتخابات مجلس انتخاب کرده‌ام و تنها منتظر روز برگزاری انتخابات هستم.

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

کاندیداها، وعده‌های «الکی» پشت میکروفون‌ها ندهند

یک شهروند دیگر بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: من هنوز گزینه مدنظر خود را انتخاب نکرده‌ام، راننده ماشین سنگین در مسیر تهران – بندر هستم و تازه به بروجرد برگشته‌ام.

وی عنوان کرد: مطالبه من از نماینده‌ها این است که سختی کار را برای شغل رانندگی در نظر بگیرند و آن را در مجلس تصویب کنند.

این شهروند بروجرد، تأکید کرد: کاندیداها، وعده‌های «الکی» پشت میکروفون‌ها ندهند، به‌خاطر جمع‌کردن رأی، می‌گویند من «این کار را می‌کنم»، من «آن کار را می‌کنم» و وقتی به مجلس راه پیدا می‌کنند همه این وعده‌ها یادشان می‌رود.

بروجرد سراسر شوق حضور/ کاندیداها وعده‌هایشان را فراموش نکنند

کاندیداها با مردم صادق باشند

شهروند دیگر بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به نظرم باید به کاندیدایی رأی بدهیم که به همه دغدغه‌های مردم توجه کند و برایشان برنامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: راحتی و آرامش مردم باید اولویت کاندیداها و نماینده‌ها باشد.

این شهروند بروجردی با تأکید بر اینکه کاندیداها و نماینده‌ها اول از همه باید صادق باشند، تصریح کرد: در این جامعه از هر قشری، از کارگر تا رئیس حائز اهمیت است، همه مشکلات را در نظر داشته باشند و به آنها رسیدگی کنند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا