اقتصادی

تقدیر از بانک سپه برای پیشتازی در اجرای آئین‌نامه مولدسازی

تقدیر از بانک سپه برای پیشتازی در اجرای آئین‌نامه مولدسازی


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، دکتر محمدرضا پور ابراهیمی رئیس‌کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر حسین قربان‌زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی و دکتر مجید عشقی رئیس سازمان بورس در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، از بانک سپه به دلیل پیشتازی این بانک در خود اظهاری معرفی املاک ۳۲ هکتاری (پروژه سپه شهر) تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم لوح تقدیر و قدردانی از بانک سپه توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به دکتر مصطفی پرتو افکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه اهدا شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم مولدسازی دارایی‌های دولت را، راه برون‌رفت اقتصاد کشور از بن‌بست عنوان کرد و افزود: پیشبرد مسئله مولدسازی همراه با شفافیت موجب جلب اعتماد مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل‌کشور اعلام کرد: با راه‌اندازی تالار مولدسازی در بورس تمام ابعاد مولدسازی دارایی‌ها شفاف خواهد شد و جلوی استفاده از رانت‌های اطلاعاتی گرفته می‌شود و همه مردم می‌توانند از جریان قیمت‌گذاری و واگذاری این دارایی‌ها مطلع شوند.

دکتر قربان‌زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز با بیان اینکه در شهر تهران ۳۲ هکتار زمین موسوم به سپه شهر متعلق به بانک سپه از طریق خود اظهاری به سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت اعلام شده است، افزود: مساحت قابل ملاحظه این زمین، قابلیت اجرای ۷ هزار واحد مسکونی را خواهد داشت.

لازم به ذکر است، پروژه سپه شهر شامل ۳۱۴ هزار مترمربع زمین و حدود ۷۰۰ هزار متر تراکم با کاربری مسکونی، تجاری، خدماتی، ورزشی و فضای سبز است که ظرفیت احداث ۷۵۰۰ تا ۸ هزار واحد مسکونی را خواهد داشت و احداث این پروژه گام مهمی در عرضه و تولید واحدهای مسکونی و کاهش قیمت مسکن در کلانشهر تهران است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا