استان ها

افزایش اعتبارات طرح‌های کشاورزی سفر رئیس‌جمهور به لرستان

افزایش اعتبارات طرح‌های کشاورزی سفر رئیس‌جمهور به لرستان


به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به لرستان در حوزه کشاورزی، اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط مسئولان استان، رقم تخصیص‌یافته به استان از ۸۶۵ میلیارد تومان به یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان افزایش یافت.

وی عنوان کرد: در راستای افزایش میزان اعتبار اختصاص‌یافته و هزینه‌کرد آن برای اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: عملکرد درخشان نظام مقدس اسلامی در حوزه کشاورزی باید همواره بیان شود تا مردم در جریان کامل این پیشرفت‌ها و خدمات قرار گیرند.

شاهرخی، افزود: خوشبختانه همه در مجموعه جهاد کشاورزی پای‌کار هستند، خدمات جهاد کشاورزی برای مردم در دورافتاده‌ترین مناطق توسط کارشناسان انجام می‌شود و امروز جامعه هدف با امیدواری به آینده می‌نگرد.

وی گفت: کسب رتبه‌ها برتر و این شاخص‌ها به‌صورت تصادفی نبوده است و همگی نشان از تلاش جهادی و شبانه‌روزی مجموعه سازمان جهاد کشاورزی لرستان و ارتباط مستمر و همکاری با کشاورزان این خطه دارد و قطعاً این تلاش‌ها و همکاری‌ها کماکان ادامه دارد و باقوت به مسیر ادامه می‌دهیم.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: کشاورزی در استان محروم لرستان بسیار پر رونق است و از تمام شرایط و امکانات برای کمک به کشاورزان و دامپروران استفاده می‌کنیم تا به پیشرفت اقتصادی حوزه کشاورزی برسیم، استعداد و روحیه جهادی در بین مردم ما به‌وفور احساس می‌شود و همین امر می‌تواند ما را در رسیدن به توسعه، رشد و تعالی یاری کند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا