ورزشی

تیم ملی برخلاف پیش‌بینی‌ها بازی کرد/ راه پیروزی ایران برابر قطر

تیم ملی برخلاف پیش‌بینی‌ها بازی کرد/ راه پیروزی ایران برابر قطر

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی دو بر یک ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره جام ملت های آسیا گفت: بازیکنان ما فوق العاده بودند. نمایش بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند و توانستند تیم پرقدرت ژاپن را که یکی از امیدهای اصلی رسیدن به فینال بود حذف کرده و حالا یک گام دیگر خود را به کسب جام نزدیک کردند.

تیم ملی برخلاف پیش‌بینی‌ها بازی کرد/ راه پیروزی ایران برابر قطر

کارشناس فوتبال ادامه داد: تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر ژاپن به گونه ای عمل کردند که کسی تصورش را نمی کرد. آنها کاملا ژاپن را خلع سلاح کردند و در نیمه دوم اجازه هیچ گونه حرکتی به ژاپنی ها ندادند. با توجه به اینکه ملی پوشان ما برابر سوریه ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند اما تلاش بسیاری از خود نشان دادند و به دور از خستگی، دوندگی کاملی داشتند و توانستند هم گل خورده را جبران کنند و هم در لحظات پایانی گل پیروزی را به ثمر برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در نیمه اول همانند نیمه دوم خوب نبودیم گفت: معمولا در این بازی های حساس در نیمه اول تیم ها به ارزیابی یکدیگر می پردازند و این باعث شد تا نیمه اول عملکرد فوق العاده ای نداشته باشیم اما با صحبت های سرمربی و آنالیز دقیقی که کادر فنی از حریف داشت به قول فوتبالی ها سوار کار شدیم و برنده از زمین خارج شدیم.

تیم ملی برخلاف پیش‌بینی‌ها بازی کرد/ راه پیروزی ایران برابر قطر

پرویز مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم به فینال راه پیدا کنیم گفت: اگر با همین شرایط مقابل قطر بازی کنیم به طور حتم سربلند بیرون خواهیم آمد. درست است که قطر به دلیل میزبانی کار را برای ما سخت خواهد کرد اما مطمئن باشید ملی پوشان پرتوانی داریم که می توانند در لحظه ها نتیجه را عوض کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی حساسی را در پیش خواهیم داشت. کادر فنی باید تیم را برای این دیدار آماده کند. بازیکنان هم باید بدانند که در چه شرایط حساسی قرار دارند و معتقدم اگر وحدت و همدلی در تیم حاکم باشد بدون شک بعد از گذشت ۴۷ سال، جام را به خانه خواهیم آورد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا