استان ها

اخطاریه ایمنی برای ۳۳۴ ساختمان اداری و تجاری در اهواز صادر شد

اخطاریه ایمنی برای ۳۳۴ ساختمان اداری و تجاری در اهواز صادر شد


به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش محمودی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: بعد از حادثه تلخ و دلخراش برج متروپل در آبادان، در شورای شهر اهواز در خصوص بررسی ساختمان‌های اهواز، جلسه‌هایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷۹ مجتمع تجاری تا ۲۱ خردادماه سال ۱۴۰۱ در کلان‌شهر اهواز اخطار ایمنی در زمینه‌های مختلفی دریافت کردند، ادامه داد: همچنین برای ۵۰ جایگاه سوخت تا ۲۸ آبان ماه امسال اخطار صادر شد.

عضو شورای شهر اهواز به صدور اخطاریه ایمنی برای ۲۲ هتل تا ۳۰ آبان ماه و بیش از ۸۳ دستگاه دولتی و اداری اشاره و اضافه کرد: بر اساس اخطارهای داده شده، باید موارد ایمنی در زمینه‌های مختلف بررسی شده را رعایت و نسبت به رفع مشکل و ایمن سازی محل اقدام کنند.

وی در خصوص ساختمان عدالت ۲ در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز گفت: این ساختمان در سال بهمن ماه ۱۳۸۷ از شهرداری اهواز پروانه دریافت می‌کند که متعلق به تعاونی بیمارستان ابوذر بوده است.

محمودی افزود: ساختمان نامبرده در هفت طبقه و زیربنای حدود ۱۴ هزار متر مربع مسکونی و ۳۱۰ متر مربع تجاری ساخته شده است، البته پس از سال ۱۳۹۲ در چندین مورد توقیف عملیات ساخت برای آن از سوی سازمان نظام مهندسی خوزستان و شهرداری اهواز ابلاغ می‌شود و از ادامه کار جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: باوجود توقیف عملیات ساخت اما سازنده مجدد مبادرت به ساخت و ساز کرده و فرایند توقیف و ساخت و ساز در چندین مرحله تکرار شده است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا