اجتماعی

زمین لرزه مشراگه خسارتی نداشته است

زمین لرزه مشراگه خسارتی نداشته است


به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع زمین‌لرزه در شهر مشراگه شهرستان رامشیر اظهار کرد: تاکنون خسارتی ناشی از وقوع زلزله در برخی از شهرهای خوزستان گزارش نشده است.

مرتضی شرف الدین شیرازی بیان کرد: در برخی شهرهای دیگر خوزستان مانند اهواز، سوسنگرد، رامهرمز و امیدیه شدت زلزله محسوس بود ضمن اینکه این زمین لرزه در شهرهایی از جمله آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شوشتر هم احساس شد.

وی افزود: خوشبختانه با تماسی که با فرمانداران سراسر استان تاکنون داشته‌ایم هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است؛ ضمن اینکه به همه فرمانداران و دستگاه‌های خدماتی و امدادی آمادگی لازم داده شده است.

از سوی دیگر عبدالرضا احسانی فرماندار رامشیر نیرغ اظهار کرد: بر اثر این زمین لرزه، تنها دیوار برخی از خانه‌های روستایی دچار ترک خوردگی شدند.

فرماندار رامشیر گفت: ارزیابی‌ها همچنان در حال انجام و نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

وی افزود: با توجه به وقوع سه پس لرزه، تمامی نیروهای امدادی شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت هرگونه اتفاق با کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر ظهر امروز شهر مشراگه از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۳ کیلومتری از سطح زمین، در طول جغرافیایی ۴۹.۴۳ و عرض جغرافیایی ۳۱.۰۸ در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه رخ داده است.

این زمین لرزه در بیشتر نقاط استان از جمله آبادان، هفتکل و ماهشهر احساس شد و هنوز اطلاعاتی در خصوص خسارت‌های احتمالی وقوع این زلزله در استان اعلام نشده است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا