اجتماعی

کلنگ زنی خطوط ۸، ۹ و ۱۱ مترو تهران پس از نیمه شعبان

کلنگ زنی خطوط ۸، ۹ و ۱۱ مترو تهران پس از نیمه شعبان


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: روزهای اخیر هر ۲ تا ۳ ساعت یک خبر کذب و شایعه علیه شهرداری و نهادهای مختلف با نزدیک شدن به انتخابات منتشر و بازار شایعات داغ و تلاش برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات طبیعی است.

وی‌با بیان اینکه تلاش ما این بوده که به طور کلی پاسخ صریح و روشن به نقدها و سوالات داشته باشیم افزود: قبلاً با احتساب روزهای تعطیل هر روز یک دروغ علیه شهرداری تهران منتشر می‌شد؛ البته این موارد از سوی رسانه‌های رسمی انجام نشده و بیشتر از سوی گروه‌های حاضر در فضای مجازی بوده است. ممکن است بخشی از برخی نقدها را قبول نداشته باشیم و نمی‌توانیم بگوییم نقد رسانه‌ها دروغ است اما در مجموع روزانه یک دروغ علیه شهرداری منتشر شده است.

سخنگوی شهرداری تهران بیان داشت: شهرداری از تمام ظرفیت خود برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد. در ایجاد زمینه برای حضور مردم حتماً فعالیت خواهیم کرد اما فعالیت‌های سیاسی جز خطوط قرمز ماست. همانطور که شهردار تهران نیز پیش از این اعلام کرده فعالیت‌های سیاسی به نفع جریانات و احزاب خط قرمز ماست. استفاده از ظرفیت‌های شهرداری به نفع جریانات بدون فوت وقت مورد برخورد قرار خواهد گرفت

وی بیان داشت: در آستانه ۳۰ امین ماه فعالیت مدیریت شهری هستیم؛ در این مدت فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر به بهره برداری رسید و ۱۸ تقاطع غیر همسطح نیز در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا تقاطع بزرگراه شهید نواب- تندگویان در فاز اول تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: انعقاد قرارداد ۷۹۱ واگن مترو یکی از اتفاقات مهم امسال بود و بهره برداری از سه ایستگاه مترو در خط ۶ و یک ایستگاه تقاطعی در خط هفت در ایام پیش رو انجام خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران همچنین از کلنگ زنی خطوط ۸، ۹ و ۱۱ مترو پس از نیمه شعبان خبر داد.

وی از خرید ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از خودروسازان داخلی خبر داد و بیان داشت: به همین میزان اتوبوس برقی نیز خریداری شده و از ابتدای سال آینده وارد خطوط خواهند شد.

محمدخانی با اشاره به توسعه کمربند سبز تهران به میزان دو هزار هکتار در سال جاری گفت: افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره بار نیز در این دوره دنبال و جهش خوبی در این حوزه دنبال شد.

وی در مورد جمع آوری معتادان متجاهر گفت: افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر به میزان ۷ هزار و ۵۰۰ تخت در سال جاری نیز از اقدامات امسال بود.

خبر در حال تکمیل است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا