دشمن سعی درعادی انگاری شهادت آیت الله سلیمانی دارد

دشمن سعی درعادی انگاری شهادت آیت الله سلیمانی دارد


آیت الله علی معلمی در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله سلیمانی در مدرسه فاطمه الزهرا(س) بابل، اظهار کرد: استکبار سعی در شکستن اعتبار و صلابت و نفوذ کلام روحانیت و مومنین دارد که گاهی با ترورشخص و گاهی با ترور شخصیت اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به تعالی باید عقل در کنار هوس و دعوت ربانی در کنار وسوسه شیطانی باشد، افزود: خداوند برای هدایت جامعه اسلامی قرآن را نقشه راه قرار داد و مهندسی آن را برعهده پیامبر، اولیا حق، و فقهای عادل گذاشت.

این مسئول علما را استوانه دین برشمرد و یادآور شد: به همراه شهید سلیمانی زیرسایه مرحوم آیت الله روحانی چه در زمان انقلاب چه بعد انقلاب در خدمت دین و نظام بودیم ومعتقدم از معاشرت با آیت الله روحانی بهره بردیم.

آیت الله معلمی گفت: شهید سلیمانی از جمله کسانی بود که دربرابر تهاجمات افکار انحرافی از انقلاب، امام و آیت الله روحانی دفاع کرد نه دفاع بی اساس بلکه دفاع وسیع و منطقی و تاثیر گذار داشت.

وی با بیان اینکه اسلحه برای حفظ امنیت است چرا باید اسحله دست چنین افرادی که مخل امنیت هستند قرار گیرد، ضروریست این امر بررسی شود، اظهار کرد: کسی جرات کند در روز روشن در دستگاه دولتی به روی شخصی اسلحه بکشد نه تنها اهانت به جامعه مومنین و روحانیت است بلکه اهانت به کل عالم است.

وی با اشاره به اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب باید فضای مجازی مرکزیت ملی قرار گیرد، یادآور شد: نباید فضای مجازی در اختیار دشمن باشد تا هرگونه غذای مسموم به مخاطب القاء کنند، امروز فضای مجازی در اختیار شیطان بزرگ است و شب و روز علیه انقلاب و روحانیت سمپاشی و به بهانه دروغین اذهان مردم را مشوش می‌کنند.

وی با بیان اینکه داشتن بصیرت و دشمن شناسی زمینه تقرب به خداوند را فراهم می‌کند، تصریح کرد: بصیر بودن سبب می‌شود تشخیص درستی از دوست و دشمن و تبلیغات مسموم ودرست داشته باشیم.

معلمی گفت: عزتی که خداوند به شهید سلیمانی داد به پاس خدمتگذاری در خانه اهل بیت (ع) بود، خداوند برای کسب علمی که در دوران عمر خود داشت به او منزلت داد و مورد تکریم قرار داد، او عالم با محبتی بود که زندگی و شهادتش عزتمندانه رقم خورد؛ هرچند خسارت سنگینی به جامعه وارد شده است.

انتهای پیام

پایان/ همسونیوز
منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا