ورزشی

نساجی به دنبال پایانی خوش/ آزادی در اندیشه سبقت از رونالدو

نساجی به دنبال پایانی خوش/ آزادی در اندیشه سبقت از رونالدو


به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و مومبای سیتی هند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه ۷ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم شانسی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را ندارند و بازی امشب آنها تشریفاتی خواهد بود.

مهدی رحمتی که به دلیل نتایج ضعیف نساجی در بین هواداران این تیم محبوبیت آنچنانی ندارد به دنبال پیروزی در این بازی است تا اندکی از فشارهای وارد شده به تیم خود را کاهش دهد. با نگاهی به ۱۰ دیدار اخیر این دو تیم در تمامی رقابت‌ها متوجه خواهیم شد که مومبای سیتی هم شرایط خوبی را در سوپر لیگ هند تجربه نمی‌کند. مومبای سیتی با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول سوپر لیگ هند قرار دارد و پیروزی در این بازی به بازیکنان هر دو تیم جهت ادامه مسابقات فصل انگیزه زیادی خواهد داد.

«آنتونی فرناندز» سرمربی جدید مومبای سیتی اولین تجربه آسیایی خود را باید در برابر نساجی تجربه کند و قصد دارد در یک دیدار خارج از خانه دستاورد بزرگی را برای هندی‌ها کسب کند. این تیم در ۴ دیدار گذشته خود امتیازی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب نکرده است.

در دیدار رفت که در هند برگزار شد شاگردان رحمتی به پیروزی دو بر صفر دست یافتند. این بازی می‌تواند فرصت خوبی برای محمدرضا آزادی مهاجم جوان نساجی باشد، او در ۴ دیدار گذشته تیمش در آسیا ۳ گل به ثمر رسانده و اکنون اسم خود را در کنار کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم النصر عربستان و رامین رضائیان مدافع تیم سپاهان می بیند و اگر بتواند در این بازی گلزنی کند علاوه بر اینکه بهترین آمار را در بین بازیکنان ایرانی از لحاظ گلزنی ثبت خواهد کرد، از رونالدو و رضائیان هم پیشی خواهد گرفت.

امیرمحمد هوشمند و صالح حردانی دو بازیکن نساجی به دلیل محرومیتی که برای آنها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لحاظ شده است در این دیدار غایب خواهند بود و رحمتی نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود و در دیگر دیدار حساس گروه D تیم‌های نوبهار ازبکستان و الهلال عربستان رو در روی هم قرار می‌گیرند که نتیجه این بازی برای دو تیم سپاهان و پرسپولیس جهت صعود به مرحله حذفی مهم خواهد بود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا