ورزشی

عطایی: هیچ چیز برای ایران تمام نشده است/ ژاپن بازی متوسطی داشت


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم. با توجه به اینکه ژاپن در خانه خودش بازی می‌کرد، عملکرد قابل قبولی ارائه داد. هیچ چیز برای تیم ملی والیبال ایران تمام نشده است.

وی افزود: معمولاً لیگ ملت‌ها را بد شروع می‌کنیم. در روزی که مخصوصاً در کارهای تهاجمی خوب نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم. ژاپن هم امروز فوق‌العاده نبود و یک بازی متوسط کم خطا را به نمایش گذاشت. سعی می‌کنیم این بازی را فراموش کنیم. حداقل ۱۱ مسابقه دیگر پیش رو خواهیم داشت که برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم. قطعاً نمایشی که از بچه‌های ایران در بازی‌های بعدی خواهید دید، متفاوت از این خواهد بود. خیلی اهمیتی به این باخت نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم مسیر پیش رو را به بهترین شکل ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره اشتباهات ایران در ست دوم مسابقه با ژاپن تصریح کرد: در ست دوم یک سری اشتباهات ساده و به نوعی بچگانه اتفاق افتاد. سه، چهار امتیاز جلو بودیم و می‌توانستیم شرایط را مدیریت کنیم. یک خطای ارنج بد و دو خطای حمله بدتر اتفاق افتاد. ژاپن کاملاً کم خطا بود و از اشتباهات تیم ایران استفاده بهینه داشت. آن‌ها در کار توپ‌گیری فوق‌العاده بودند اما در سرویس و حمله عالی نبودند. جلوی تیمی مثل ژاپن باید با تمام قدرت، کم اشتباه و با حوصله بازی کرد.

عطایی در پایان گفت: ژاپن خیلی خوب توپ‌گیری می‌کند و این نباید باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شود. مخصوصاً در ست اول تمرکز بازیکنانم بهم خورد و نتوانستند در ادامه بازی را مدیریت کنند. قطعاً در ادامه مسابقات تغییرات بیشتری در تیم ایران خواهید دید و البته لیگ ملت‌ها برای ما همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ خرداد در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها برابر لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا