ورزشی

بزودی در خصوص کشتی گیران غایب جام تختی ارومیه تصمیم گیری می شود


به گزارش خبرنگار مهر، احسان امینی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات کشتی جام تختی در ارومیه اظهار کرد: سرلک و کریمی اعلام کردند دچار مصدومیت شدند باید مدارک پزشکی آنها توسط پزشک فدراسیون کشتی بررسی شود و در خصوص وضعیت آنها هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه قهرمانی در مسابقات ارومیه، ملاک اصلی عضویت در تیم ملی در برخی وزنه‌هاست، افزود: در این رقابت‌ها در برخی اوزان، اگر کشتی‌گیران انتخاب شأن به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات جهانی حضور می‌یابند.

امینی گفت: اگر حسن یزدانی در جام تختی قهرمان شود، کار علیرضا کریمی (که در این مسابقات غایب است) برای رسیدن به تیم ملی خیلی سخت خواهد شد.

وی افزود: در اوزان ۶۵، ۷۰، ۹۲ انتخاب نهایی در ارومیه نخواهد بود ولی در بقیه اوزان انتخاب، نهایی است که به همین علت، ۲ کیلو ارفاق وزن در نظر گرفته شده است.

امینی اضافه کرد: در وزن مربوط به حسن یزدانی هم برای فشار نیامدن به یزدانی، ارفاق وزن ۲ کیلویی داریم ولی اگر ارفاق هم نبود، یزدانی با توجه به سابقه‌ای که از او سراغ داریم، سر وزن می‌رسید.

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه کادر فنی این است که با توجه به غیبت علیرضا کریمی در جام تختی، حسن یزدانی در هر دو رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کشتی بگیرد.

وی اضافه کرد: بعد از مسابقات تختی در ارومیه، تورنمنت مجارستان برگزار و ترکیب تیم برای مسابقات جهانی و آسیایی بسته می‌شود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا