ورزشی

واکنش نصیرزاده به اتفاقات رخ داده برای تیم امید تراکتور

واکنش نصیرزاده به اتفاقات رخ داده برای تیم امید تراکتور


به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حمله افراد ناشناس به تیم امید تراکتور پس از دیداری که مقابل امیدهای بعثت کرمانشاه داشتند امروز پنجشنبه جلسه ای برای افزایش روحیه اعضای تیم زیر 23 سال تراکتورهای با حضور کادر فنی و بازیکنان بزرگسال این باشگاه برگزار شد.

در این نشست هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: تیم امید تراکتور تیم دوم ماست. وقتی لباس تراکتور را بر تن می‌کنید، پس باید از سوی باشگاه حمایت شوید. زمان وقوع این اتفاق تلخ در کرمانشاه، من برای پیگیری امور مربوط به باشگاه در سازمان لیگ حضور داشتم که از همان لحظه اول، اقدامات لازم را انجام دادم.

وی ادامه داد: اتوبوس تیم امید در بیرون ورزشگاه آزادی کرمانشاه نگه داشته بود و بازیکنان حین پیاده شدن، از سوی افراد ناشناس که با خودروهای ماکسیما و پراید حضور یافته بودند، با انواع سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این افراد پس از سرقت چمدان‌های بازیکنان، متواری شدند. اعضای تیم تراکتور به سختی خودشان را به داخل ورزشگاه رسانده بودند که متأسفانه علی‌رغم به وجود آمدن چنین شرایطی، تیم میزبان اصرار بر برگزاری بازی داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پیگیر ماجرا هستیم و در این راستا به ارگان‌های مربوطه نامه ارسال کرده‌ایم. شائبه‌هایی در خصوص احتمال ارتباط افراد دستگیر شده با باشگاه بعثت وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش از این در دیدارهای فینال لیگ سه مابین بعثت و رهپویان رضوانشهر و بعثت و سپیدرود نیز چنین اتفاقاتی رخ داده بود و اکنون بار دیگر تکرار شده است.

نصیرزاده با تشکر از حمایت شجاع‌ خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز از تیم امید، گفت: از آقای پاکو خمز و تک تک بازیکنان تیم بزرگسالان به خاطر پیروزی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان و استقبال گرمی که از اعضای تیم امید داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

در همین نشست«پاکو خمز» امروز پنجشنبه در نشست صمیمی تیم بزرگسالان و امید، اظهار داشت: امروز برای نشان دادن احترام، حمایت و پشتیبانی از اعضای تیم امید، اینجا حضور داریم. هرگز نباید حادثه‌ی رخ داده در کرمانشاه، اتفاق می‌افتاد. شما بخش مهمی از باشگاه هستید و از اینکه در صحت و سلامت اینجا حضور دارید، خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه مالک، مدیرعامل و اعضای تیم بزرگسالان تمام تلاششان را به منظور فراهم کردن امکانات برای تیم‌های پایه انجام می‌دهند، اضافه کرد: ما این رویا را هم در سر داریم که روزی شهرک ورزشی راه‌اندازی کنیم که تمامی تیم‌های بزرگسال و پایه باشگاه کنار هم مستقر شده و تمرین کنند.

خمز با تأکید بر اینکه تیم‌های پایه قلب یک باشگاه هستند، گفت: بازیکنان رده‌های پایه هر روز با این رویا تمرین می‌کنند که روزی در تیم بزرگسالان بازی کنند. این شور و اشتیاق را هیچ موقع از دست ندهید و به تلاش‌تان ادامه دهید. ما هم در حد توان بازی‌های شما را پیگیر بوده و از نزدیک تماشا می‌کنیم. رسیدن به تیم بزرگسالان سخت نیست، برخی بازیکنان کنونی تراکتور از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان راه یافته‌اند. معتقدم عضوی از خانواده تراکتور بودن باید برای همه ما افتخار باشد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا