سیاسی

نظام سلطه حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کند

نظام سلطه حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس به ارواح مطهر همه شهدا درود می‌فرستیم و به خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

وی ادامه داد: از بین هزاران جوان ایرانی که به دنبال ایفای نقش فعال و مؤثر در جامعه برای پیشرفت کشور هستند، شما دانشجویان توفیق گام نهادن در این راه پرافتخار را یافته‌اید که این انتخاب جای تبریک به شما فرزندان عزیز دارد.

فرمانده کل ارتش افزود: چندین هزار نفر علاقه‌مند بودند که امروز در این میدان حضور داشته باشند، اما شما موفق شدید تا مراحل سخت و متعدد گزینش را پشت سر بگذارید؛ ضمن اینکه موفق شدید دوره‌های مقدماتی پرورش و آموزش را نیز با موفقیت بگذرانید و امروز در این میعادگاه سربازی دین و وطن، آمادگی خود را برای ورود به مرحله جدیدی از آموزش و تربیت به نمایش بگذارید.

وی خاطرنشان کرد: این تبریک وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که نگاهی اجمالی به جهان امروز داشته باشیم. در جهانی که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار با تکیه بر جنگ‌افروزی، جنایت و خباثت‌های سیاسی و اختلاف‌افکنی بین ملت‌ها و اقوام، ادیان و مذاهب، با فشارهای اقتصادی و در پوشش جنگ شناختی و رسانه‌ای، حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کند و آن‌ها را به جان هم می‌اندازد، در دنیایی که فریاد و ناله مردم تحت ستم دولت‌های استکباری در اقصی‌نقاط جهان تحت تأثیر و تحت‌الشعاع مافیای رسانه‌ای نظام سلطه به گوش کسی نمی‌رسد و حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد و جای جلاد و مظلوم را عوض می‌کند، در چنین دوران و چنین دنیایی یک ملت با فرهنگ و فهیم، به رهبری یک فرد الهی، با ایمان به خداوند و بر مبنای آموزه‌های دینی قامت افراشته، پای ارزش‌های انسانی می‌ایستد و در راه آرمان دفاع از مظلومان عالم مقاومت می‌کند.

سرلشکر موسوی یادآور شد: در چنین جهانی که استکبار با همه هیمنه ظاهری خود در یک سو و ملت با ایمان و با غیرت ایران در مقابل او ایستاده است، جوانان برومند و پاک‌نهاد از خانواده‌هایی نجیب و غیور لباس سربازی تن می‌کنند و برای اهتزاز پرچم حق، عدالت و مقاومت سوگند یاد می‌کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این ایمان‌های مستحکم، این روحیه‌های ستودنی، این سبقت گرفتن برای فداکاری در راه آرمان‌های ملی، این‌ها همه نشانه‌های روشنی از رویش نهال امید در دل‌ها و اطمینان به آینده‌ی روشن این ملت بزرگ است، عنوان کرد: خانواده‌های بزرگواری که چنین جوانانی را در دامان قهرمان‌پرور خود پرورش داده اند، شایسته هزاران درود و آفرین‌اند و شما جوانان عاشورایی مایه افتخار ملت و دژهای پولادین امت هستید.

وی در پایان اذعان داشت: خداوند بزرگ را، برای نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، برای نعمت بزرگ جمهوری اسلامی، برای نعمت بزرگ ولایت که چنین فضای افتخارآمیزی را برای رشد و بالندگی فرزندان این ملت ایجاد کرده است شاکر و سپاسگزارم و از شما می‌خواهم این توفیق الهی را قدر بدانید.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا