سیاسی

آب سنگین ایران در رتبه نخست دنیا است

آب سنگین ایران در رتبه نخست دنیا است


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کمالوندی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین تأکیدات فراوانی دارند و برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها که نشان دهنده دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته است می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بیان داشت: دشمنان با روش‌های مختلف و در یک جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال آن هستند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند که در راستای مقابله با تلاش‌های دشمنان باید مردم را نسبت به اقداماتی که صورت می‌گیرد آشنا و آگاه کرد.

کمالوندی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها رتبه برتر دارند گفت: ایران در حوزه آب سنگین در دنیا رتبه نخست را دارد.

وی اضافه کرد: ایران در حوزه رادیو دارو اولین قدم‌ها را در جهان برداشته و مردم باید بدانند که در این حوزه تلاش‌ها فقط معطوف به غنی‌سازی اورانیوم نیست.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه نسل جوان امروز ما باید بداند که ایران در حوزه‌های مختلف سرآمد است افزود: این امر موجب تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: امروز نقاب از چهره صهیونیست‌ها و حامیان آنان برداشته شده و دنیا شاهد جنایات و نسل کشی مردم غزه است.

کمالوندی با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها مانع از ورود دارو به بیمارستان‌های غزه می‌شود گفت: دشمنان این اقدام را علیه کشور ما هم انجام داده بودند و دارو برای بیماران کشور را تحریم کرده بودند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا