سیاسی

حضور مردم در انتخابات بیعت دوباره با امام خمینی و رهبر انقلاب بود

حضور مردم در انتخابات بیعت دوباره با امام خمینی و رهبر انقلاب بود


به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «محسن قمی» منتخب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد، زمان آن رسیده است که از همه نقش‌آفرینان در این عرصه شکوهمند ملی تقدیر و سپاس به عمل آید.

حضور آگاهانه و مسوولانه ملت عزیز ایران در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ امید دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را به یأس مبدل ساخت و رؤیای پلید جبهه استکبار در ایجاد شکاف میان ملت با حاکمیت را نقش بر آب کرد.

حضور گسترده، وسیع و ارزشمند مردم مؤمن، انقلابی و غیور ایران اسلامی در این صحنه مهم با وجود تنگناهای موجود اقتصادی و تبلیغات گسترده جبهه تکاثر برای عدم مشارکت، مهر تأییدی بر دلبستگی ملت بزرگ ایران به انقلاب اسلامی، آرمان‌های بلند و متعالی شهدای گرانقدر و بیعتی دوباره با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) بود.

تحقق این صفحه ارزشمند در تاریخ جمهوری اسلامی جز در سایه راهبری و رهنمودهای گره‌گشای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی که از ابتدای سال با تأکید بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت خطوط کلی همه دستگاه‌های مسئول را تعیین فرمودند، ممکن نبود. از این رو ضمن تشکر صمیمانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراتب سپاس خود را از همه کسانی که در وقوع این رخداد تاریخی نقش‌آفرین بودند ابراز می‌نمایم.

مخصوصاً از خانواده معزز شهدا، مدرسین معظم حوزه‌های علمیه و روحانیت مبارز، ائمه محترم جمعه و جماعت، جامعه مداحان، هیأت مذهبی، اصحاب رسانه و فرهنگ، دانشجویان و دانشگاهیان، جوانان و رأی اولی‌ها، جامعه بانوان، هنرمندان، ورزشکاران و افتخارآفرینان عرصه‌های ملی و بین‌المللی و دیگر اقشار فرهیخته که در گرمابخشی به انتخابات نقش‌آفرین بودند به ویژه مردم فرهیخته، متدین ولایتمدار و هشیار تهران و شهرستان‌های تابعه، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و تلاش خواهم کرد قدرشناس این حُسن اعتماد مردم استان تهران باشم.

تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ناظران، مجریان، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی که توجه شبانه‌روزی خود را مصروف امنیت کامل قبل و حین انتخابات نمودند و نیز تعهد انقلابی و غیرت‌مندانه احزاب و گروه‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف که ایفاگر مسؤولیت تاریخی خود در این وجه از جهاد تبیین شدند نیز قابل تکریم و احترام است.

همچنین از همه داوطلبین نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعم از نامزدهای نهایی یا کسانی که امکان حضور در مرحله نهایی را به هر دلیلی نیافتند اما زمینه رقابت بهتر و مشارکت بیشتر را مهیا ساختند تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید.

اینک فصل انتخابات دیگری به پایان رسید و هنگامه انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همراهی و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فرا رسیده است. اگر در عرصه انتخابات رقابتی وجود داشته است، اینک فصل رفاقت و همیاری رسیده است. از خداوند شکور، تداوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی را مسالت دارم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا