ورزشی

اشتباه داوری دلیل چهارمی رکابزن ایران!

اشتباه داوری دلیل چهارمی رکابزن ایران!


به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های نمایندگان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو، علی لبیب تنها رکابزن مرد ایران در این رقابت ها در ماده المپیکی و سخت اومنیوم در حالی به عنوان چهارمی بسنده کرد که لحظاتی قبل در سایت بازیها به عنوان سوم و دارنده مدال برنز معرفی شده بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری و مربی تیم ملی این رشته در بازیهای آسیایی پس از این اتفاق توضیحاتی را ارائه داد و گفت: رکابزن جوان ما در این رقابت ها با همین نتیجه هم بسیار خوش درخشید و در حالیکه در یک قدمی کسب مدال برنز قرار داشت به عنوان چهارمی بسنده کرد.

وی ادامه داد: اشتباهی در بخش داوری مسابقه و نحوه ثبت امتیازات رخ داد که باعث شد تا به اشتباه نماینده کشورمان ابتدا به عنوان سومی معرفی شود.

مربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران خاطرنشان کرد: در پایان مسابقه دور امتیازی ابتدا علی لبیب را در جایگاه سوم معرفی کردند اما در ادامه داوران پس از بررسی نتایج دور امتیازی و محاسبه امتیازات رکابزنان دیگر نتیجه نهایی را تغییر دادند.

وی بیان کرد: تغییر این نتیجه به سود علی لبیب نبود و به این ترتیب وی در رده چهارم قرار گرفت. البته باید تاکید کنیم که مقام چهارمی این رکابزن جوان کشورمان کمتر از مقام سومی ندارد.

وفایی تصریح کرد: لبیب بسیار خوب رکاب زد و شاید دور از انتظار تیم های حاضر در بازیها هم بود. امیدوارم وی در ماده استقامت جاده به روند خوب خود ادامه دهد و خوش بدرخشد.

گفتنی است این رکابزن جوان اولین تجربه حضورش در بازی‌های آسیایی را بدست آورد. دوچرخه سواری کشورمان با دو نماینده در بازی‌های آسیایی حاضر شده است. فرانک پرتوآذر در بخش کوهستان موفق شد با کسب مدال برنز تاریخ سازی کرده و اولین مدال زنان ایران در تاریخ این رقابت‌ها را برای خود ثبت کند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا