وزش باد و خیزش گرد و خاک در تهران

وزش باد و خیزش گرد و خاک در تهران


به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا روز دوشنبه (۳ تا ۴ اردیبهشت) آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری در ساعات بعد از ظهر با عبور ریز موج‌هایی از تراز میانی و وقوع ناپایداری‌های محلی و فصلی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

 از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است. 

از امروز تا سه‌شنبه افزایش نسبی دما از سه شنبه‌شب تا چهارشنبه شب کاهش محسوس دما و روز پنجشنبه(۷ اردیبهشت) افزایش مجدد دما پیش‌بینی می‌شود. 

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه ابری و در بعد از ظهر ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی بود. 

انتهای پیام

پایان/ همسونیوز
منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا