ورزشی

رقبای سه کاراته کای ایران در مسابقات سوئیس مشخص شدند

رقبای سه کاراته کای ایران در مسابقات سوئیس مشخص شدند


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات بین المللی سوئیس در شرایطی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در شهر بازل برگزار می‌شود که با تصمیم کاد رفنی تیم ملی کاراته مردان ایران بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی سه تن از اعضای تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، در این رقابت‌ها حضور دارند.

در وزن ۷۵- بهمن عسگری در گام نخست مقابل کاراته کا کشور آلمان به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی به مصاف نمایند کشور میزبان خواهد رفت، در این وزن ۲۳ کاراته کا حضور دارند.

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- که ۲۰ کاراته کا حضور دارند بعد از یک دور استراحت مقابل حریف ایتالیایی خود روی تاتامی می‌رود. سجاد گنج زاده نیز در جدول ۱۶ نفره وزن ۸۴+ به مصاف کاراته کا الجزایری می‌رود.

سه نماینده ایران در وزن آزاد نیز حضور خواهند داشت سجاد گنج زاده ابتدا مقابل کاراته کا کشور ترکیه روی تاتامی خواهد رفت و در صورت پیروزی به مصاف حریف فرانسوی می‌رود. مهدی خدابخشی نیز در صورت پیروزی برابر نماینده‌ای از کشور میزبان، در دومین مبارزه خود مقابل کاراته کا گرجستانی به میدان خواهد رفت. بهمن عسگری پس از استراحت در گام نخست، به مصاف کاراته کا آذربایجانی می‌رود.

گفتنی است علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی ملی هدایت ملی پوشان کاراته کشورمان را در این مسابقات بر عهده دارد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا