استان ها

جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی دهلران روز چهارشنبه آغاز می شود


به گزارش خبرنگار مهر، علی هوشمند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین افتتاحیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، اداره کل هنرهای نمایشی کشور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری ویژه دهلران، پتروشیمی و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در ایستگاه تئاتر خیابانی شرهانی واقع در مزار شهدای گمنام شهر دهلران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از سوم تا پنجم خرداد ماه برگزار می‌شود، گفت: ده گروه نمایشی منتخب از سراسر کشور با آثاری با محوریت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به اجرای نمایش می‌پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های عرصه هنر در راستای الگوسازی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل‌های آینده، پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش ایستادگی و مقاومت مناطق مرزی در توسعه و امنیت پایدار کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی همچنین بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز جمعه پنجم خرداد ماه ساعت ۲٠ در محل فرمانداری ویژه دهلران برگزار می‌شود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا