اجتماعیاخبار سربازی و نظام وظیفه

رونمایی از کتاب‌های شعر و داستان «از سربازی بگو»

رونمایی از کتاب‌های شعر و داستان «از سربازی بگو»


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امامقلی ظهر یکشنبه در یازدهمین محفل طنز سنگ پا که در لشگر ۱۶ زرهی و با رونمایی از ۲ کتاب شعر و داستان «از سربازی بگو» همراه بود اظهار کرد: ۹۱ شرکت کننده در دو بخش شعر و داستان در جشنواره از سربازی بگو شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به استقبال خوبی که از این جشنواره صورت گرفت، افزود: در بخش داستان ۱۰۸ اثر و در بخش شعر ۴۲ اثر به بخش داوری جشنواره راه یافتند.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: در این جشنواره ۶۵ نفر مرد و ۲۶ خانم از شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، لار، ایلام، همدان، زنجان، قم، کرمان، چهارمحال، بوشهر، لرستان، بابل و سمنان شرکت کردند.

وی به داوران جشنواره «طنز از سربازی بگو» اشاره کرد و گفت: داوری این جشنواره را در بخش داستان آقایان مهدی فرج الهی، رضا ساکی و داود امیریان و در بخش شعر آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و عبدالجواد موسوی از اساتید مرکز حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور به عهده داشتند.

امامقلی اضافه کرد: این جشنواره در اوایل فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و در ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ با معرفی افراد برگزیده به پایان رسید.

گفتنی است در پایان این مراسم از دو مجموعه شعر و داستان از سربازی بگو در این برنامه رونمایی شد. کتاب شعر از سربازی بگو شامل ۱۷ شعر طنز و کتاب داستان شامل ۱۰ داستان و یک خاطره طنز با موضوع سربازی و دنیای پیرامون ان است. این دو کتاب توسط حوزه هنری و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه روانه بازار نشر شده است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا