ورزشی

ظهرابی: بازیکنان تمرکز نداشتند/ دوست داشتیم با پیروزی تمام کنیم


به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا با حضور ۱۱ تیم از ۱۱ خرداد تا ۲۰ خردادماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود. تیم هندبال شهید شاملی کازرون نماینده ایران در این رقابتها عصر امروز جمعه ۱۹ خردادماه با قبول شکست برابر نماینده عمان در جایگاه هشتم این دیدارها ایستاد.

مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شاملی کازرون بعد از شکست شاگردانش برابر نماینده عمان گفت: بازی ما که قطعاً خوب نبود و بازیکنانم هیچ تمرکزی برای این بازی نداشتند. دوست داشتیم این تورنمنت را با پیروزی تمام کنیم ولی متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از عملکردشان به جز بازی آخر راضی هستم. آنها زحمت خود را کشیدند، توان تیم ما همین بود. امیدوارم از اتفاقات مخصوصاً بازی آخر درس بگیرند و برای آینده آنها تجربه ای شود.

وی در مورد میزبانی مسابقات در اصفهان هم گفت: میزبانی در هر کجای ایران باشد به خصوص در اصفهان قطعاً میزبان شایسته‌ای خواهیم بود.

ظهرابی بیان کرد: فکر می‌کنم همه تیم‌ها راضی بودند و ما هم باید راضی باشیم و هستیم. امیدوارم آسیا این میزبانی ما را ببیند و میزبانی‌های بیشتری به ما بدهد. تنها مشکل ما استقبال کم هواداران بود که اگر ما یا سپاهان جزء ۴ تیم اول بودیم قطعاً حضور آنها بیشتر می‌شد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا