اجتماعی

«من شهردارم ۲» ۱۱ آذر آغاز می‌شود

«من شهردارم ۲» ۱۱ آذر آغاز می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی، با بیان اینکه ۱۱ آذرماه فاز نظرسنجی از شهروندان برای طرح «من شهردارم ۲» آغاز خواهد شد، گفت: در این فاصله همکاران ما امکان‌سنجی پروژه‌هایی که مردم در مرحله اول پیشنهاد داده‌اند، بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: بالغ بر حدود ۶ هزار پروژه پیشنهاد شده و در حال امکان‌سنجی است تا ببینیم چه تعداد از این پروژه‌ها می‌توانند در مرحله نظرسنجی نهایی قرار بگیرند.

محمدخانی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوان با زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده بتوان فاز نظرسنجی طرح «من شهردارم ۲» را به خوبی پیش برد، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که بیش از یک میلیون شهروند در نظرسنجی این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سال قبل نزدیک به ۲ هزار پروژه در معرض نظرسنجی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آنچه در دومین سال اجرای طرح «من شهردارم» برای ما اهمیت دارد، امکان‌سنجی طرح‌هاست.

سخنگوی شهرداری تهران تأکید کرد: افزایش بودجه برای پروژه‌های برآمده از طرح «من شهردارم ۲» نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است.

محمدخانی با بیان اینکه این طرح یکی از ابرپروژه‌های مشارکتی در سطح شهر تهران است، یادآور شد: ما در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان در این طرح بودیم و پروژه‌های زیادی بر اساس نظرات مردم در بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

وی با تأکید بر توجه شهردار تهران به جلب مشارکت عمومی در مدیریت شهر، تصریح کرد: طرح «من شهردارم» در راستای همین رویکرد مدیریت شهری دوره ششم، برنامه‌ریزی و اجرا شد و با توجه به اقبال شهروندان، تصمیم بر ادامه این روند برای دومین سال گرفته شد و امیدواریم با تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی مردم در سطح شهر، رویکرد مشارکت‌پذیری و توسعه شهر با نظر مردم، به صورت ملموس قابل مشاهده باشد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا