دسته‌بندی نشده

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران قرار دارند- اخبار اجتماعی – اخبار تسنیم

تصویر بنر


 به‌گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد خُدادی تاکید کرد که با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها قطعا هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین المللی، هدف آمریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را «سیاه‌نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور» عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می‌توانند توطئه‌های آمریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه‌افکنی در منطقه نقش برآب کنند.

 

وی نقش موثر رسانه‌ها در جنگ تحمیلی 8 ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می‌توان با استفاده از تجربه‌های پیشین و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای نوین رسانه‌ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با  تقویت همبستگی، همدلی، همکاری و هم افزایی با حمایت دولت، اراده ملت ایران را بر توطئه‌گران و بدخواهان نظام تحمیل و کشور را برای حل مشکلات و عبور از شرایط جاری مهیا کرد. خُدادی افزود: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی، قطعا هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

تصویر بنر تصویر بنر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر بنر تصویر بنر
دکمه بازگشت به بالا