سیاسی

نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک به بهره برداری رسید

نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک به بهره برداری رسید


به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک که توسط نیروی دریایی ارتش در مجتمع فرهنگی شهدای نداجا ساخته و تجهیز شده و قابل استفاده برای عموم مردم شریف این شهرستان است، صبح امروز (جمعه) در منطقه دوم دریایی ولایت به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این سالن سینمایی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و برخی مسئولان لشکری و کشوری استان حضور داشتند.

در این مراسم نخستین فیلم ۱۴۰۲ با موضوع نیروی دریایی ارتش به نام «دریادار» (به تهیه کنندگی مجید اخوان) تولید شده در نیروی دریایی ارتش برای حاضران در این مراسم اکران شد.

امیر دریادار دوم فرامرز بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهدای نداجا و نخستین سالن سینمایی بندر راهبردی جاسک که صبح امروز (جمعه) در این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: منطقه دوم دریایی ولایت تمام همت خود را بر این قرار داده تا مأموریت‌های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند.

امیر دریادار دوم بمانی با بیان اینکه منطقه دوم دریایی ولایت به هیچ عنوان از حوزه‌های پیرامونی غافل نبوده و در بخش‌های گوناگون همچون توسعه سواحل مکران، امدادرسانی به مردم در مواقع حساس و بلایای طبیعی شهرستان جاسک پیشگام بوده است، ادامه داد: منطقه دوم دریایی ولایت همگام با مجموعه‌های نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی تمام همت خود را به کار بسته تا مسئولیت خود را تا رسیدن به قله و ایجاد زمینه برای برپایی تمدن بزرگ اسلامی به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

فرمانده منطقه دوم دریایی نداجا افزود: نیروی دریایی با فرماندهی امیر دریادار ایرانی در حوزه توسعه سواحل مکران وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد.

امیر دریادار دوم بمانی تأکید کرد: نیروی دریایی ارتش اراده کرده تا ظرفیت‌های خود را با مردمان ولایتمدار بندر جاسک به اشتراک بگذارد و آیین افتتاحیه امروز، نمونه کوچکی از این همت برای به اشتراک گذاری ظرفیت‌های مختلفی است که در سطح این نیروی مقتدر وجود دارد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا