استانها > سمنان

اجرای صحیح الگوی مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سمنان



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حزب اللهی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس، معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه منطقه بیارجمند، به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در نظام آموزشی، شناخت نیروهای موجود، درک صحیح از دیدگاه‌های آن‌ها و ایجاد تعامل سازنده، از الزامات مدیریتی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کنش‌گری فعال به‌جای واکنش‌پذیری، پاسخ‌گویی سریع و گزارش‌دهی مستمر به ذی‌نفعان، حل مسائل در سطوح مختلف مدیریتی و برقراری ارتباط مؤثر برای رفع مشکلات را از ویژگی‌های کلیدی مدیریت آموزشی برشمرد.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان اجرای صحیح الگوی مدرسه تراز سند تحول بنیادین را عامل اساسی در ارتقا کیفیت فرآیند تربیت و یادگیری دانست و بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌مدرسه‌ای، توانمندسازی، مشارکت ارکان مؤثر مدرسه و برنامه‌ریزی برای اصلاح و بهبود مستمر مدارس تأکید کرد.

حزب اللهی با بیان این‌که تعامل مطلوب و سازنده با تمامی شرکای آموزش و پرورش، عاملی تأثیرگذار در موفقیت و دستیابی به نتایج مطلوب است، به تشریح رویکردها، اهداف و سیاست‌های کاری این معاونت به‌ویژه اجرای مطلوب و باکیفیت برنامه‌های آموزش متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پرداخت.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا